Dansk mand dømt til at flytte fra Spanien til Danmark i ni år
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 04/10/2024 - 07:00
Krimi | AMIGOS
Narkokriminel idømt ni års fængsel.
En 37-årig mand, der er resident Spanien, er blevet idømt ni års ubetinget fængsel for besiddelse af 20 kilo kokain og organisering af indsmuglingen af i alt 311,6 kilo hash.
Kan måske også interessere dig
Dom i sagen om ″Rædslernes hus″ i Oviedo
To år og ti måneders fængsel til forældrene.
Ugen set i bakspejlet
I denne artikel får du links til alle ugens nyheder.
Fra hvidvinens hjerte til skinkernes hovedstad
Værs'go: Du kan vælge at tage hele ruten eller plukke i de steder, der interesserer dig mest ...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








