Dagens dumme kriminelle på Solkysten
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 21/11/2022 - 09:36
Krimi | AMIGOS
Mistede nøgler på bytur, brød ind, snakkede med politiet og anmeldte senere et indbrud.
Nationalpolitiet har anholdt en mand, som efter at være kommet beruset hjem efter en bytur og uden nøgler, brød døren til boligen op og efterfølgende anmeldte et indbrud på politistationen.
Kan måske også interessere dig
Højesteret fælder historisk dom: Eks-minister Ábalos idømt 24 års fængsel i mundbindssagen
Enstemmig afgørelse i ″Caso Koldo″: Tocifrede fængselsstraffe til politisk top, mens bagmanden slipper for fængsel
Andalusien kræver øjeblikkelig fyring af topchefer efter togulykken i Adamuz
Efterspil efter Adamuz-ulykken: Krav om konsekvenser for jernbaneledelsen.
Spanien Rundt med Kate & Peter (16)
Velkommen til sidste del af Spanien Rundt, hvor vi følger Kate og Peter Quist fra Berdun og hjem.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








