Dagens dumme kriminelle på Solkysten
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 21/11/2022 - 09:36
Krimi | AMIGOS
Mistede nøgler på bytur, brød ind, snakkede med politiet og anmeldte senere et indbrud.
Nationalpolitiet har anholdt en mand, som efter at være kommet beruset hjem efter en bytur og uden nøgler, brød døren til boligen op og efterfølgende anmeldte et indbrud på politistationen.
Kan måske også interessere dig
Tidligere premierminister Zapatero sigtet for hvidvask og kriminel organisation
Historisk korruptionssag ryster Spanien: Zapateros kontor ransaget efter alvorlige anklager om korruption
Livet bag sluserne: 21 dages isolation på Gómez Ulla
Sagen har vakt stor opsigt, da den involverer aktiveringen af de strengeste sundhedsprotokoller i Spanien..
På tur i de brændte skovområder i Mijas’ bjerge
Dystert, men på sin måde også både smukt og livsbekræftende.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








