Corona og jobmarkedet
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 07/09/2020 - 11:14
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Spanien er det land i Europa, der har mistet flest arbejdspladser i perioden mellem januar og juni. Danmark klarer den nogenlunde, mens Sverige og Norge også har mistet job.
De strenge indespærringsforanstaltninger, turismens store indflydelse på BNP og den høje procentdel af midlertidige ansættelseskontrakter.
De forhold er årsag til, at Spanien er det europæiske land, hvor beskæftigelse har lidt mest under coronakrisen.
Kan måske også interessere dig
Elnet-mangel blokerer for 16.000 nye boliger i Málaga
Strømsvigt for boligmarkedet: Málagas vokseværk rammer muren.
Derfor kan spanske politikere - helt ustraffet - opføre sig som gadedrenge og rejekællinger
Partidiktaturerne bag det spanske “demokrati” er de perfekte rustninger …
Magiske og hyggelige julemarkeder og mange aktiviteter for alle målgrupper
December i Spanien byder på en helt særlig atmosfære.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








