Corona og jobmarkedet
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 07/09/2020 - 11:14
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Spanien er det land i Europa, der har mistet flest arbejdspladser i perioden mellem januar og juni. Danmark klarer den nogenlunde, mens Sverige og Norge også har mistet job.
De strenge indespærringsforanstaltninger, turismens store indflydelse på BNP og den høje procentdel af midlertidige ansættelseskontrakter.
De forhold er årsag til, at Spanien er det europæiske land, hvor beskæftigelse har lidt mest under coronakrisen.
Kan måske også interessere dig
Spanierne råber vagt i gevær: Misinformation er en direkte trussel mod demokratiet
Digitale løgne og manipulerede sandheder er ikke længere bare et irritationsmoment i hverdagen.
Pas på camouflerede fjæsinger på stranden - Lønhop til Inditex-toppen - Omvendt hårvask er bare sagen
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Tag med til menneskehedens vugge
Spaniens arkæologiske perle er helt i særklasse.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








