Bykonge tager imod børn på ferie fra ballade
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 08/08/2023 - 11:20
Samfund og Politik | AMIGOS
‘Ferie i Fred’ giver pressede børn et tiltrængt pusterum.
Málagas borgmester, Francisco de la Torre, og rådmanden for udviklingssamarbejde, Mar Torres, modtog i går en gruppe børn fra Sahara-området, som er rejst til Málaga for at tilbringe sommeren som en del af programmet ‘Ferie i fred’.
Kan måske også interessere dig
Pensionist-rebel med præsidentdrømme: 90-årige María Luz vil indtage Andalusien
Blandt Marías mærkesager er elevatorer og menneskeværd.
DGT advarer mod massive køer: Sådan slipper du nemmest gennem 1. maj-trafikken
Trafikdirektorat, DGT, har iværksat en storstilet trafikoperation i forbindelse med 1. maj-helligdagene.
“Der er ikke noget større held end at have hinanden”
VIDEOER: Et eventyr hjælper med, at spliden glemmes for en stund overalt i Spanien.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








