Borgmester med ben i næsen og lov i egen hånd
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 25/07/2024 - 10:54
Samfund og Politik | AMIGOS
Kyler besættere ud: I er ikke velkomne her!
Borgmester kalder regler i Spanien for “una puñetera vergüenza” - et udtryk, der ikke er helt stuerent, men som meget godt udtrykker det, mange føler i forhold til besættere og den beskyttelse de nyder under spansk lov.
Udtrykket vender vi tilbage til.
Kan måske også interessere dig
Den ubekvemme sandhed om Spaniens økonomi
To ansigter i det spanske BNP- og beskæftigelsesboom.
Spanien i denne uge
Overblik kultur og underholdning, politik og erhverv samt mærkedage.
Perfekt smuttur til ″regnskoven″ i baglandet - med spritnye sko!
Kombiner strandferien på Costa del Sol med fantastisk naturpark.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








