Boliger i limbo
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 02/01/2020 - 07:00
Bolig | AMIGOS
BOLIG: Hvad sker der med de ulovlige boliger i Andalusien? Efter der endelig var lys for enden af den kulsorte tunnel, er der nu måske nye bump på vejen.
Sammenslutningen for ejere af ulovlige boliger i Málaga-provinsen, ‘Save Our Homes Axarquía’, SOHA, er både vred og bekymret over en artikel bragt i avisen El Confidencial.
Og der er god grund til bekymring.
Kan måske også interessere dig
Lejerne varsler hedt forår – kræver nyt dekret
Varsling om en ″forårsoffensiv″ af mobiliseringer over hele landet for at tvinge regeringen til at handle hurtigt.
Slut med hobbykniven på apoteket
Spanien digitaliserer medicinkontrollen og afskaffer 50 år gammelt ritual.
Smuttur blev til sved på panden, fire liter morgendram og tør bikini
På eventyr i (for mig) ny og spændende naturpark.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








