Bøder på op til 6.000 euro for at bruge vand forkert
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 17/11/2023 - 10:13
Samfund og Politik | AMIGOS
Málaga har nu også indført strenge regler for brug af drikkevand.
Ikke én liter drikkevand til overflødige formål!
Byrådet i Málaga gik i går med i rækken af kommuner i Sydspanien, der har indført nye regler for brug af drikkevand på grund af tørkesituationen, som er på niveau orange (alvorlig), men med hastigt tempo nærmer sig rød (alvorlig).
Kan måske også interessere dig
Spanierne råber vagt i gevær: Misinformation er en direkte trussel mod demokratiet
Digitale løgne og manipulerede sandheder er ikke længere bare et irritationsmoment i hverdagen.
Digitalt skjold over ferien: Den teknologiske revolution i spansk turisme
Den nye turistprofil: Hvorfor din næste ″rejseleder″ måske er en AI-ekspert?
Øde ø-hop til mere ukendte, spanske perler
Inden du smider penge efter dyre flybilletter til Caribien, så tjek, hvad vi har her i Spanien. Måske bliver du overrasket...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








