Billigere el - for nogle
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 22/06/2021 - 07:58
Penge & Forbrug | AMIGOS
PENGE & FORBRUG: Regeringen godkender torsdag en midlertidig sænkning af moms på elektricitet. Der er tale om mere end en halvering, men det er ikke alle, der får glæde at det.
Regeringen bekræftede i går, at man på torsdag vil godkende nedsættelsen af moms på elektricitet fra den generelle sats på 21 procent til den reducerede sats på 10 procent.
Kan måske også interessere dig
Spansk økonomisk sværvægter takker af: Luis de Guindos forlader ECB efter otte dramatiske år
Fra krisemanager til Lagardes højre hånd: Hvem bliver efterfølgeren?
Spanien og fire lande kræver skrappe indgreb for at beskytte europæisk industri
Ønsket er at ramme specifikke virksomheder med straftold for at varetage millioner af arbejdspladser.
Vikingernes festlige invasion med dansk indblanding
Galiciens unikke vikingefestival blander historie, kultur og festligheder.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








