Betydelig ændring i ugeopgørelsen over smitteudviklingen
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 04/04/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fokus rettes fremover kun mod befolkningen over 60 år og sårbare.
Spanien har sagt farvel til pandemiens akutte fase og sundhedsministeriet har ændret fokus på en ny fase, hvor der ikke længere tages hensyn til dem, der er smittet med corona med milde eller ingen symptomer.
Kan måske også interessere dig
Stopskilt eller grønt lys? Her er de spanske regler for vigepligt
Er det trafiklyset eller skiltet, man skal rette sig efter?
Spændende ophold i Valencia
Denne artikel er et rejseforslag til én af vores Amigos.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








