Betaling for hver gang, tjeneren serverer
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 20/07/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Intet er gratis - bogstaveligt talt.
Kunde på en restaurant i Benavente, Zamora, fik sig en stor overraskelse, da han så regningen. Helt præcist var der pludselig to ekstra gebyrer på kvitteringen.
Kan måske også interessere dig
Dyster prognose: Verden står over for sin mest alvorlige energikrise nogensinde
EU'-kommissær for energi og boliger, danske Dan Jørgensen, har fra Bruxelles udsendt en historisk advarsel.
Dolma
Smagen af Det Osmanniske Rige er tæt forbundet med dens historie
Velkommen til den perfekte efterårsferie på Kanarieøerne - med eller uden børn
En verden af eventyr venter, når mange danskere har ferie i næste uge.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








