Befolkningstilvæksten i de næste 15 år øger kløften mellem det mest - og mindst - befolkede Spanien
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 19/10/2022 - 07:00
Bolig Samfund og Politik | AMIGOS
INDSIGT: Måske kan denne opgørelse give tip om områder med de bedste og dårligste investeringer…
Det nationale statistiske institut (INE) har offentliggjort befolkningsprognoser for perioden 2022-2037. Balearerne, Murcia og De Kanariske Øer vil være de regioner med den største relative befolkningstilvækst frem til 2037. I den anden side i billedet vil Castilla y León, Asturien og Extremadura miste indbyggere i løbet af de næste 15 år.
Kan måske også interessere dig
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Mens brændstofpriserne stiger: Sådan skummer Saudi Aramco fløden på energikrisen
Rekordprofit midt i krisen: Verdens største olieselskab udnytter de høje oliepriser.
Fif: Besøg patioerne i Córdoba inden den store festival
Hvert forår bliver alle gårdhaverne i Córdoba plastret til i blomster.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








