Bedre i de små butikker
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 22/04/2020 - 07:00
Coronavirus Penge & Forbrug | AMIGOS
CORONA: Vi har en tendens til at tro, at det er bedst at handle i de store supermarkedskæder, men faktisk giver det i de her virustider måske mening at vælge de små butikker. Og så støtter vi også lokalt.
Handel i de små butikker i eget kvarter giver rigtig god mening lige nu i forbindelse med kampen mod Covid-19.
Men mens der er lange køer uden for de store supermarkeder, frygter de små virksomheder for deres overlevelse.
Kan måske også interessere dig
Har chefernes udtalelser gjort dit boliglån dyrere?
Mistanke om ulovlige aftaler: Myndighederne gransker seks storbanker i søgelyset for dyre fastforrentede lån
Højteknologisk krig ved de spanske kyster
Læs hvorlede,s narkobanderne altid er et skridt foran.
Til fest med maurere og kristne med en (lidt for) spændende slutning
VIDEO: Kom med til festival med lys, hav og blændende farver.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








