Bøder til “midtbanespillere”
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 14/09/2020 - 11:47
Fly & trafik | AMIGOS
VIDEO: At ligge og hygge sig i midterbanen kan være en ganske behagelig måde at køre på, men irriterende for andre og ikke mindst: Ulovligt. Nu kommer der ekstra fokus på midtbanefolket.
Trafikdirektoratet, DGT, zoomer nu igen ind på dem, der “parkerer” i midterbanen, og vil dele bøder ud.
Kan måske også interessere dig
Jetfuel Barometret
Få overblikket over fremtidens flymuligheder Spanien-Skandinavien. Denne uges tal viser den voksende volatilitet og det markante opadgående pres på priserne.
Myndighederne føler sig magtesløse mod narkotrafikken
Årsrapport tegner dystert billede af situationen i Andalusien.
Perfekt smuttur til ″regnskoven″ i baglandet - med spritnye sko!
Kombiner strandferien på Costa del Sol med fantastisk naturpark.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








