Armbånd hindrer voldsmænd i at nærme sig ofre
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 20/09/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
På et halvt år er 30 procent flere blevet beordret til at bære armbånd.
Teknologi redder liv, og derfor bliver ordning med armbånd brugt mere og mere.
Spanien har for første gang 4.000 armbånd i brug til overvågning af mandlige voldsmænd.
Kan måske også interessere dig
Står de spanske kolonier Ceuta og Melilla for fald?
Den nye alliance mellem Marokko, USA og Israel presser Spanien.
Verden højeste levealdre - Begoña Gómez kræver sag suspenderet - Bisoner skaber arbejdspladser
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Asturien er på naturens og kulturens hitlister
Læs hvorfor, du bør planlægge din tur i det frodige Spanien allerede nu...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








