Årets værste firma
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 12/04/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
PENGE & FORBRUG: Energiselskabet Endesa er af forbrugerne blevet kåret som årets værste virksomhed - igen!
Forbrugerforeningen FACUA har for 12. gang lavet en afstemning om, hvilket firma der er det værste i Spanien.
Kan måske også interessere dig
Krig presser inflationen i vejret, men væksten fastholdes
Spansk økonomi trodser global usikkerhed: Fastholder solid vækst trods prisstigninger.
Mænd med pincetter blokerer for den ultimative smagsoplevelse
Michelin-stjerner eller drengestreger? Vi mangler kvinderne i de spanske topkøkkener.
Fallas i Valencia - en festival med farver, larm og masser af satire
Fallas er erklæret kulturarv af UNESCO, og det er der mange gode - og farverige - grunde til.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








