Andalusien vil straffe kommuner med hundestrande
Skrevet af Pia Bruun, tir, 23/06/2015 - 01:00
Samfund og Politik | AMIGOS
SAMFUND: Regeringen i Andalusien vil sende betjente til kysten for at holde øje med, at ingen overtræder forbudet mod hunde på stranden.
Meget tyder på, at det er slut med hundebadning i Sydspanien. Den andalusiske regering har truet med bøder over for de kommuner, der tillader, at hundeejere sætter hinanden i stævne med deres firbenede venner på strandene i Sydspanien.
Kan måske også interessere dig
Hvilke konsekvenser kan regeringsgrundlaget få for Spaniens-danskerne?
Noget tyder på, at intet bliver billigere ...
Svalbard-frøbanken vinder prestigefyldt Princesa de Asturias-pris
Pris til menneskehedens livsforsikring: Dommedagsbanken Svalbard Global Seed Vault.
Gaudís Casa Batlló viser sit sande ansigt efter imponerende restaurering
3,5 millioner euro-projekt genopretter modernistisk mesterværks skjulte facade og hemmelige patio.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








