Albóndigas a “lo que hay en la nevera”
Skrevet af Carmen Carrasco, fre, 24/02/2023 - 07:00
Carmens Køkken | AMIGOS
Frikadeller - eller kødboller - med ″hvad der er i køleskabet.″
At lave mad med det, jeg allerede har... Jeg er ikke særlig god til det, men denne gang er det lykkedes mig.
Kan måske også interessere dig
Dolma
Smagen af Det Osmanniske Rige er tæt forbundet med dens historie
Levende historie med unik bjergarkitektur - Millionhjælp efter skovbrande - Ryanair med rekordoverskud
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Velkommen til den perfekte efterårsferie på Kanarieøerne - med eller uden børn
En verden af eventyr venter, når mange danskere har ferie i næste uge.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








