Albóndigas a “lo que hay en la nevera”
Skrevet af Carmen Carrasco, fre, 24/02/2023 - 07:00
Carmens Køkken | AMIGOS
Frikadeller - eller kødboller - med ″hvad der er i køleskabet.″
At lave mad med det, jeg allerede har... Jeg er ikke særlig god til det, men denne gang er det lykkedes mig.
Kan måske også interessere dig
Ensalada de judías verdes
Mon ikke et glas hvidvin er sagen til både køkkenhyggen og salaten ...
Stor spænding om valget på søndag i Andalusien
Juanma Moreno (PP) balancerer på kanten til at miste sit absolutte flertal ...
Lysets kyst - lige rundt om hjørnet
Costa de la Luz - ″Lysets kyst″ - er nok noget af det nærmeste, vi kan komme det danske Vesterhav, når det er bedst.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








