Albóndigas a “lo que hay en la nevera”
Skrevet af Carmen Carrasco, fre, 24/02/2023 - 07:00
Carmens Køkken | AMIGOS
Frikadeller - eller kødboller - med ″hvad der er i køleskabet.″
At lave mad med det, jeg allerede har... Jeg er ikke særlig god til det, men denne gang er det lykkedes mig.
Kan måske også interessere dig
Dolma
Smagen af Det Osmanniske Rige er tæt forbundet med dens historie
Jetfuel Barometret
Få overblikket over fremtidens flymuligheder Spanien-Skandinavien.
Lige nu får du perfekte vandmeloner og blommer - blandt meget andet!
Frugt og grønt i august, der får tænderne til at løbe i vand uden at koste kassen.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








