Albóndigas a “lo que hay en la nevera”
Skrevet af Carmen Carrasco, fre, 24/02/2023 - 07:00
Carmens Køkken | AMIGOS
Frikadeller - eller kødboller - med ″hvad der er i køleskabet.″
At lave mad med det, jeg allerede har... Jeg er ikke særlig god til det, men denne gang er det lykkedes mig.
Kan måske også interessere dig
Ensalada de col china
Mon ikke et glas koldt hvad-som-helst er godt til både retten og køkkenhyggen.
Reggaeton-stjerne pumper millioner i Madrids restaurationsliv
Bad Bunny-effekten: Økonomisk folkefest i hovedstaden: Bad Bunny sætter Madrids restauranter og hoteller på den anden ende.
Endnu en god grund til at besøge Guggenheim og Bilbao
Tarsila do Amaral og den brasilianske modernitet rykker ind i Guggenheim. Bilbao: Baskerens kulturelle og industrielle perle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








