A'jour 1. februar 2022
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 01/02/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA & KOMMENTAR: Mon ikke flere end jeg selv stiller spørgsmålet om, hvorvidt det nu er klogt, at den danske regering - sammen med Folketinget - nu ophæver alle corona-restriktionerne?
Beslutningen om det samme sidst i august 2021 var jo ikke lige en succes.
Kan måske også interessere dig
Iran-konflikten udløser børsschok i Madrid
40 milliarder euro barberet af fondsbørsen i Madrid - men hvorfor og hvem taber?
Rigtig go’e grunde til at besøge Madrid i efteråret
Den smukke hovedstad er fyldt med alt, hvad hjertet kan begære - og lidt til!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








