Adiós til roaming-afgifter
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, man, 29/05/2017 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
PENGE & FORBRUG: Når vi her til sommer rejser rundt i EU, kan vi uden større bekymring surfe på nettet med mobilen.
EU-Parlamentet lagt den allersidste brik i puslespillet, som betyder, at det fra den 15. juni er slut med de vildt dyre roaming-afgifter i EU.
Regningen for det ekstra forbrug i udlandet havner som udgangspunkt hos teleselskaberne, men mon ikke de finder et sted at sende aben hen...
Kan måske også interessere dig
Spaniens økonomi overrasker
Underskuddet for 2025 lander lavere end ventet.
Koblet til 24/7: Spaniernes skærmtid når nye højder
Det er slut med kun at tjekke e-mails eller scrolle hurtigt gennem nyhederne.
Spanien Rundt med Kate & Peter (13)
Velkommen til 13. del af Spanien Rundt, hvor vi følger Kate og Peter Quist fra Torrejón el Rubio.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








