Tredje spanske stik i dansk coronapas
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 22/12/2021 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Mange danskere, der er residente i Danmark, har fået den 3. COVID19-vaccine i det spanske sundhedssystem. Og hvad så?
Vi fik dette spørgsmål fra en Amigos:
Kan forstå, at vi kan få 3. stik i Spanien hvis vi er over 60 - men hvordan får vi det registreret i vores danske coronapas?
Kan måske også interessere dig
Bizum ruller ud i butikkerne - Fem los-unger født i det fri - Musikalsk mindefest for rockikon
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Feriefavoritten Fuengirola med nye kulturelle perler
Somme tider gør størrelsen altså en forskel…
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








