11 år senere: Fængsel til lokofører og direktør
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 29/07/2024 - 07:00
Ulykke | AMIGOS
VIDEO: Endelig punktum for sagen om katastrofetoget.
Pårørende til det, der blev betegnet som den værste togulykke i 40 år, kan nu endelig komme videre. Toget blev afsporet i Santiago den 24. juli 2013 med 218 mennesker om bord. Uhyggeligt mange omkom.
Kan måske også interessere dig
Trafikdræbte falder markant i årets første fem måneder
Et klart lyspunkt omend i en trist statistik, hvor 360 mennesker har mistet livet i den spanske trafik.
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
Camino de Santiago er meget mere end bare en vandretur
Der findes rejser, man husker. Og så findes der rejser, der bliver siddende i kroppen længe efter, du er kommet hjem.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








