Må en bar kræve betaling for isterninger?
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 16/08/2022 - 11:35
Penge & Forbrug | AMIGOS
Isterninger er en mangelvare i den spanske sommer, og det får virksomheder til at ændre procedurer.
Kan jeg få noget is, tak?
Nok det mest stillede spørgsmål lige pt på barer og restauranter i hele Spanien. Manglen på is og den deraf følgende prisstigning og rationering på is har fået mange barer og restauranter til at begynde at kræve ekstrabetaling for det frosne vand.
Men er det egentlig i orden?
Og er det overhovedet lovligt?
Kan måske også interessere dig
Spaniens-danskerens bedste ven
For hvem af os er flyforbindelserne ikke en livsnerve?
Troen flytter bjerge – men flytter den også krydset på selvangivelsen?
Gratis at støtte kirken – men fire ud af ti lader være. Men hvordan i Danmark?
Motorcykeleventyr på den anden side af Strædet - del 2
Sindssygt mange oplevelser på kort tid - vi må tilbage!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








