“Der skal nok være nogen, der vil tage sig af dig”
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 17/06/2026 - 06:42
Sport & hobby | AMIGOS
Sommerens mørke bagside: Tusindvis af hunde efterlades i vejkanten.
Under sommerferien sidste år havde familien oplevet en hund, der blev ved med at løbe efter dem …
Da familien kom tilbage fra ferien syntes de, at det bare ville være så hyggeligt selv at have en hund. De kiggede sig omkring og mødte på Max et par brune øjne, som de ikke kunne stå for.
Nu blev det så sommer igen, og familien skulle på ferie i tre uger, hvor det ikke var muligt at tage Max med. Det var jo egentlig heller ikke så let at have hund, og de havde heller ikke lige tænkt over, at Max skulle være alene 10 timer om dagen, når de var på arbejde … Noget irriterende havde det været, hver dag at skulle gøre rent efter Max og reparere det indbo, som han i ensomhed havde underholdt sig med.
“Max, undskyld, men der skal nok være nogen, der vil tage sig af dig …”
Kan måske også interessere dig
Florentino Pérez vinder præsidentvalget i Real Madrid
Medlemmerne bliver medejere, og Mourinho vender tilbage i gigantisk milliardprojekt.
″Dette er under ingen omstændigheder en ny COVID-krise″
Pedro Gullón, generaldirektør for folkesundhed, maner til ro.
Smag på fortiden, lad dig omfavne af naturen og tag en pause fra digitalt stress
Perfekt sted midt i idyllisk natur og med historiens vingesus i egetræerne.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








