December-trafik ramt af strejker
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 19/10/2012 - 12:39
Samfund og Politik
Togpersonale overvejer at varsle strejke i december. En 48-timers arbejdsnedlæggelse og en to dages to-timer strejke kan betyde forsinkelser og...
Togpersonale overvejer at varsle strejke i december. En 48-timers arbejdsnedlæggelse og en to dages to-timer strejke kan betyde forsinkelser og aflysninger på flere intercity-forbindelser over hele landet.
Det er ansatte inden for RENFE, ADIF og FEVE, som overvejer at nedlægge arbejdet den 13. og 14. december, mens der vil blive gennemført en to-timer arbejdsnedlæggelse den 10. og 11. november.
Personalet protester mod privatiseringer, som, de mener, vil føre til et tab af arbejdspladser.
Rejsende, som har bestilt billet til de omtalte dage, bør tjekke, hvorvidt deres afgang bliver berørt af arbejdsnedlæggelserne.
Kan måske også interessere dig
Alle overrasket og ikke et øje tørt
Så fik Danmark beskeden om en ny regering i går aftes under de mest romantiske forhold på kongeskibet i H.C. Andersens Odense …
Baby-boom blandt truede arter - Trampet ihjel af elefanter - Pedro Sánchez fordømmer attentatforsøg
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Gaudís Casa Batlló viser sit sande ansigt efter imponerende restaurering
3,5 millioner euro-projekt genopretter modernistisk mesterværks skjulte facade og hemmelige patio.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















