Så er der endnu en “kongesti” i støbeskeen
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 31/03/2023 - 10:40
Turisme | AMIGOS
By på Costa del Sol skal have sin egen Caminito del Rey.
Så er der endnu en god nyhed til vandreglade folk: Der er endnu en flot sti i støbeskeen.
Kan måske også interessere dig
Historisk nedrivning i gang: Nu fjernes grænsehegnet til Gibraltar
Gibraltar-aftalen nærmer sig: Grænsekontrollen er allerede sat ud af spil på grund af byggearbejde
Andalusiens røde guld: Ældgammel fisketradition har skabt et massivt turist-boom
Fra hav til tallerken: Sådan blev Almadraba-tunen Sydspaniens største gastronomiske trækplaster.
Sommerens magi i Sierra Nevada for hele familien
Oplev det specielle sommerprogram i dagene 19. juli – 24. august 2025.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








