Økonomi banket i bund af manglende turister
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 02/09/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme | AMIGOS
CORONA & TURISME: Som frygtet oplevede den spanske rejsebranche en meget mørk juli på grund af Corona-krisen.
Tirsdag blev turisttallene for juli offentliggjort - den første måned efter Spanien åbnede grænserne og normalt årets næst meste besøgte måned af udenlandske turister.
Kan måske også interessere dig
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
Dom i sagen om ″Rædslernes hus″ i Oviedo
To år og ti måneders fængsel til forældrene.
Tre generationer gi'r den gas i hovedstaden
Vi skulle blot fejre, at nogle ting var gået godt, og vi var glade for det.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








